Mieszaniec

Wasciwosci fasolki chyba nie kazdy zna. Nie kazdy zapoznal sie z wiedza na temat tego co spozywamy. Od dawna juz intryguje mnie struktura tego co pochlaniamy, w jakich ilosciach i z jaka czestotliwoscia. Zmobilizowala mnie diagnoza mojej choroby autoimmunologicznej a takze jej autoregresja. W ramach akcji ratuj sie postanowilam wdrazac powoli i racjonalnie produkty, ktorych nie jada sie na co dzień eliminujac przy tym inne artykuly spozywcze tak aby pomoc sobie nie w walce z choroba a lagodzeniem jej objawow. Dzis polecam Wam ten zielony zestaw polany greckim jogurtem. Przy chorobach autoimmunologicznych nie powinno sie spozywac za duzo nabialu. Niestety powinno sie takze wykluczyc jajka co dla mnie jest mega wyzwaniem.

Zielono Mi

Skladniki:
- fasolka szparagowa, zielona (2 szklanki)
- duo pietruszki zielonej
- groszek zielony
- awokado 
- pieprz, sol morska 
- tymianek, grecki jogurt

More brzmi i wyglada zbyt zielono ale z pewnoscia smakuje bardzo dobrze. Polecam. Smacznego! nutrizone




Komentarze

Popularne posty