Imprezowo

Uwielbiam organizować imprezy... dla mnie to mega wyzwania, nowe możliwości i okazja do zaoferowania swoich kreatywnych pomyslow. Bardzo czesto przebiega to w kilku etapach. Zaczynam oczywiscie od calkiem pokaznego planu z wyprzedzeniem czasowym. Nastepnie przystepuje do działania  Zakupy na dekoracje odbywaja sie także w odstępie dosc długim nie tuz przed impreza. Zazwyczaj dlugo poszukuje rzeczy potrzebnych i niedrogich. Nastawiam sie na dobra jakosc mniejszym kosztem - dlatego wiekszosc dekoracji sporządzam sama. Jesli chodzi o przygotowania zwiazane z jedzeniem i slodkosciami bywa w tym nieco podstepu. Mianowicie wszystko opiera sie na odpowiednim zaplanowaniu co, jak i kiedy nalezy wykonac. Torty i ciasta zamawiam tylko u jednej pani, ktora slynie z wyśmienitych wypiekow - jest w tym mistrzynia. I chwala jej za to! Pani Iwonka zawsze zaskoczy, zawsze przywola wspomnienia i odda realny punk spojrzenia na wypieki. Jednym zdaniem - zadowoli klienta! Polecam serdecznie iwonacake

Przysmaki typu zakaski robie sama, pomysly wynajduje oczywiscie w Internecie, najlebsze zrodlo tego typu informacji. Bardzo czesto robie pasty roznego rodzaju, ciacha typu kulki mocy bez pieczenia na mleku z platkami owsianymi i kakao. Salatki, owszem i znajda sie na goscinym stole. Dla dzieci specyfika przysmakow jest nieco okrojona - z owocow arbuz zawsze sie sprawdza, melon poniekad. Truskawki i pomarancze takze sa mile widziane - oczywiscie nie moze zabraknac chrupek - niestety ale nie jestesmy w stanie odciac dzieci od tego afrodyzjaka na 100%. Moja siostrzenica osobiscie nie jada w tygodniu tego typu rzeczy bo ich nie kupujemy. Ale jesli znajdzie sie na imprezie czasami nie zna umiaru - dlatego juz nie wiem co jest lepsze. Czy wydzielanie slodkosci poskutkuje lepiej i zadba o forme dzieci czy uzaleznienie doprowadzi do otylosci? Na te i wiele innych pytan czasami nie jestem sama sobie w stanie odpowiedziec, bo w gruncie rzeczy dbam o diete mojej siostrzenicy a mimo to ma nadwage. Ruch to zdrowie - a i owszem jest ale... tak zawsze to ale. W tym wypadku podejrzewam, ze stres jest przejadany poprzez mieszanie produktów. Mam nadzieje, ze niebawem bede mogla do tego dojsc.

Tymczasem wróćmy do imprez. Zapytano mnie kiedys jak ja to robie. To znaczy co? Organizacja imprez wbrew pozorom nie jest trudna, tak pracochłonna jesli robi sie wszystko samemu od A do Z. Ale radość, satysfakcja i rekomendacje oddaja czesc calemu poświeceniu i oddaniu z jakim angazuje sie w każde przedsiewziecie. Organizuje wiele imprez, dla dzieci jak i doroslych. Tematyczne i okazjonalne. Moje dwie kolejne juz niebawem: urodzinowa mojego lubego - niespodzianka - a takze Baby Shower dla mne samej. Co z tego wyjdzie? Niebawem zdam relacje. Wlasciwie moge juz to uczynic, bowiem impreza typu niespodzianka miala miejsce 10 czerwca. Dwa miesiace wczesniej zwerbowalam rodzine mojego partnera do przylotu do Londynu, znajomych lokalnie oraz z inych miejsc Europy by mogli Nam towarzyszyc w tym dniu. Kolejna sprawa byly zaproszenia - 45 osob to dosc sporo. Takze lista byla dluga ale zaproszenia juz byly porozdawane na miesiac przed impreza... tak! Miejscowka - tutaj bylo troszke trudniej ze wzgledu na fakt, iz dzieci uczestniczyly w imprezie a my chcielismy to ogarnac w jednym temacie. Miejscowka sie znalazla, depozyt zaplacony - zakaski i szampan zamowiony. Oczywiscie ciasto bylo takze zamawiane od Naszej mistrzyni Iwonki iwonacake. Mysle, ze sprostalam wymogom bo moj partner niczego sie nie spodziewal, nie domyslal sie a tym samym byl w wielkim szoku kiedy zobaczyl wszystkie te osoby, urodziny udane! 

Kolejna udana impreza okazała sie ta wymarzona mojej siostrzenicy typu Bahamas Party. Tematycznie dopasowani do pogody i warunków klimatycznych lipca. Tort jak zwykle od niezawodnej Iwonki, dekoracje przeze mnie wykonane (7-dmy miesiac ciazy) przystawki dla dzieci, gry i zabawy typu limbo z muzyka w tle. Impreza byla na rzecz wygranej w sadzie (oficjalnie mamy juz prawa rodzicielskie do mojej siostrzenicy) a takze z okazji zakonczenia roku szkolnego i rozpoczecia sie wakacji! Brawo my!  

Pamietajcie, ze przy organizowaniu kazdej imprezy najwazniejszy jest pomysl. Potem wszystko pojdzie z gorki jesli tylko masz wyobraznie. 

Pozdrawiam 


Komentarze

Popularne posty