Co za dzien...

Co za dzien, pelen wrazen. Zas koncowka najlepsza. Takie podsumowanie powinno miec swoje znaczenie - wpisany kolejny epizod. Naprawde sformulowanie ciesze sie nie jest wystarczajace aby podkreslic jak wazne i znaczace jest przebywanie z uczestnikami moich zajec. Ten entuzjazm i usmiechy na twarzy powoduja we mnie wewnetrzne drgania, ktore napawaja radoscia, entuzjazmem i przekonaniem, ze jestem potrzebna i moge pomoc na wiele sposobow. To nie tylko klasa - to grupa ludzi, ktorzy tworza Nasza mala spolecznosc, taki maly dryfujacy jacht na wodach Oceanu Spokojnego. Mamy kapitana, jest i zaloga - kazdy wspolpracuje a przy tym swietnie sie bawi. Mimo, ze pot i zmeczenie daje sie we znaki, to i tak sie nie poddaja, trwaja do konca. Sa ciekawi swiata i tego co mam do powiedzenia, bladza niekiedy w krokach i myla strony ale na tym polega zabawa, bo sie uczymy, koordynujemy ruchy wzmagamy apetyt na poznanie doglebnych zakamarkow Naszych mozliwosci. I tak wlasnie tworzy sie zgrupowanie, aspekty wspolnego bytowania, co najwazniejsze - wiezi pomiedzy uczestnikami zajec i rzeczywista wymiana doswiadczen i wrazen. Nie ma w tym nic naiwnego ani wymyslnego - jest pelen relkas, akceptacja i rozmowy, jest zabawa, sa ciezkie cwiczenia i determinacja, dobre miejsce i poczucie przynaleznosci. Nikt sie na kazdego nie patrzy wilkiem, ani nie ocenia po krokach... swiadomie wymienia spostrzezeniami i instruuje, gdy wymaga tego okolicznosc. To ciekawe i motywujace zarazem, bowiem daje mi to spelnienie. Moge sie wykazac, moge cos wykreowac, moge nauczyc i sluzyc rada. Nie jestem zwyklym Instruktorem Fitnesu, jestem czlowiekiem z krwi i kosci, majacych cele i marzenia, myslacym i czujacym. Dlatego tak wazne jest dla mnie aby tworzyc atmosfere wiezi podczas zajec, by kazdy mogl sie czuc zaangazowany w to co wspolnie robimy. Dziekuje Wam za to, ze jestescie. Bez Was nie mialo by to sensu.  

Dzisiaj takze propozycja na salatke po treningu. Pelna magnezu, wapnia i zelaza.  (http://kickthetreat.blogspot.co.uk/2015/03/after-training.html)

Komentarze

Popularne posty