Poniedzialkowo

       Czasami nie wiemy co nas spotka kolejnego dnia ale czy warto nad tym sie zastanawiac? Czy warto drazyc temat? Nie lepiej od tak zyc i cieszyc sie kazda chwila. Tak naprawde po kazdej burzy wychodzi slonce, promieniami otula Nasze potrzeby i z zachwytem oddaje czesc temu co piekne, osiepla chlodna atmosfere, wzbogaca o kolejne doznania. Badzmy bardziej pozytywnie nastawieni do zycia. Kazdy ma swoja historie jednakze slyszac opowiesci typu ''...na wyprzedazach juz nie bylo tej sukienki, istny dramat i w czym ja teraz pojde na to wesel?' przysparzaja mnie o kolejne przemyslenia i wiem, ze jestem szczesliwym czlowiekiem. Mam dach nad glowa, mam co jesc, dzieci zdrowe, praca w miare jest a to, ze inne kwestie pojawiaja sie do rozwiklania nie znaczy, ze mam sie zalic kazdemu a nadomiar zlego negatywnie przyciagac same zle wibracje. Zacznijmy dbac  obecny stan tego co mamy, tego co jest tu i teraz. Kazdego poranka staram sie wypic smoothie - uwierzcie mi nie zawsze mam co do niego wlozyc, raz zabraknie owocowej inspiracji zas innym razem warzywnej kompozycji. Mimo wszystko ruszam w wyobrazni po kolejny przepis i oddaje czesc temu co w smaku tresciwe a w podejsciu mentalnym zdrowe, nabyte a przede wszystkim pozytywne. 


"Aby zer­wać z na­wykiem, wyrób so­bie in­ny, który go wymaże." - Mark Twain. 



Śliwkowa Wariacja

Składniki to:
- 1 sliwka (moze byc węgierka)
- 1 brzoskwinia
- 1 nektaryna
- 2 lyzki platkow owsianych 
- 1/2 szkl. wody 

Smacznego! 

 



Komentarze

Popularne posty