Krotko i na temat

Kazdy zna zapewne powyzsza sentecje, jednak zadko kiedy kto sie do niej dostosowuje... nasz styl zycia ulegl nieco zmianie, pedzimy za czasem, nie potrafimy oszacowac jego ramy a co najgorsza nie odnajdujemy sie w sferze tzw wolnego przeplywu. Masz chwilke na relaks - zrob to, nie wymyślaj sobie innych zadan. Jesteś zmotywowana/-y do udziału w jakis konkretnych zajęciach ale gorzej z determinacja i wykonalnością działania. Prowadze zajęcia Zumba od 2012 roku a mobilizacja do uzyskania pierwszego certyfikatu i odbycia kursu byla dosc (...ujme to tak...) banalna - moja nadwaga, ktora na wlasne zyczenie osiagnelam w zaledwie kilka miesięcy od zmiany stylu zycia...niestety - wczesnie wstajemy, śniadań nie jemy, pozno wracamy - wszystko zjadamy! Tym o to ludzkim, nad wyraz swiadomym sposobem przybralam na wadze az 18 kg... aj - tak bol niesamowity, w przypadku, gdy czlowiek zawsze byl w ruchu i dbal o forme i cialo. Zawsze bowiem aktywność nie była mi obca, taniec towarzyski, basen, gry zespołowe typu koszykowka czy siatkowka. Po wakacjach zdjecia wykazaly prawdziwe realia i nie moglam sie przemoc - jak wogole doszlo do tego, jak moglam sie dopuscic do takiego stanu? Zdarza sie. Zapoznano mnie z programem Zumba Fitness, rozpoczelam cwiczenia w domu - sama przed telewizorem z pilotem przy pasku od 3 zajec tygodniowo. Nastepnie zakup wii i kolejnych gier zmotywowal mnie do czestszego udzialu w aktywnym aspekcie spedzania czasu. Przy okazji zaczelam biegac. Niestety stosowalam tez drakonska diete Dukan’a (obecnie jest wycofana i uznana za wycienczajaca - jestem tego dowodem). Do czasu, w ktorym bylam swiadoma swoich poczynan z cialem i dieta wiedzialam co robie, potem nie panowalam nad tym co sie dzieje w ramach skutkow ubocznych. Wprowadzilam swoje produkty do diety i zmodyfikowałam ja na potrzeby wlasnego zapotrzebowania.  Zrobilam przy okzaji pierwszy kurs specjalistyczny z dietetyki oraz rozpoczelam przygode z fitnessem uczestniczac w szkoleniach. I tak zostalam Instructorem Zumba. Z czasem zapragnelam wiecej i tak sie potoczyla moja przygoda z tancem, fitnessem oraz wdrazaniem zdrowych nawykow. Dlatego dzis jestem na nie dla diety a na tak dla nawykow zywieniowych - sa wazne, czynia zmiany i wywoluja postepy w zyciu, w kazdej dziedzinie, na kazdym polu. Wiecej o mojej historii a takze nawykach poczytacie na blogu Zdrowe Myslenie - Pogodne Nastawienie. Zadna dieta nie pomoze Wam zniwelowac skutki obzarstwa ...na cale zycie, nawyki tak! Zadne lenistwo nie wyrobi w Was systematycznoci a ćwiczenia owszem.  ZAPRASZAM SERDECZNIE!

Odzwiedz Nas czassss na zmiany





Komentarze

Popularne posty